Προσωπική πρόσφατη εμπειρία.
Να αλλάξω τους λογαριασμούς να έρχονται στο δικό μου όνομα και διεύθυνση και όχι στης μητέρας μου.
ΔΗΜΟΣ ΕΠΑΝΟΜΗΣ, ΟΤΕ, ΔΕΗ
Με βαθμό ευκολίας τα γράφω.
ΔΗΜΟΣ ΕΠΑΝΟΜΗΣ
μηδέν έξοδα – διαδικασία ολοκληρώθηκε σε 5 λεπτά
Σημείωση: χωρίς μέσον- χωρίς «γνωριμίες» κλπ…
Βαθμολογία άριστη : 10
ΟΤΕ
Παρόλο που πήγα σε κατάστημα Δυτικής Θεσσαλονίκης
διαδικασία ολοκληρώθηκε σε 7-8 λεπτά
αλλά αυτοί ζήτησαν να είναι παρούσα και η μητέρα μου
να υπογράψει. Για αυτό και τους βαθμολογώ με 9
ΔΕΗ
Στην Αισώπου- Δυτ. Θεσσαλονίκη.
Τους έπαιρνα τηλέφωνο 3 μέρες στο 2310-584830 τηλέφωνο εξυπηρέτησης καταναλωτών για να ρωτήσω αν μπορούσα στην Δυτ. Θεσσαλονίκη να διεκπεραιώσω κάτι που αφορούσε την Ανατ. Θεσσαλονίκη, αλλά δεν απαντούσαν !!!
Έτσι πήρα τα μάτια μου και πήγα σήμερα το πρωί να δοκιμάσω την τύχη μου..
8:23πμ και από το μηχάνημα πήρα το Νο 29 ενώ εκείνη την στιγμή εξυπηρετούσαν το Νο 11
Υπήρχαν 4 γραφεία κατάλληλα για την υπόθεσή μου, 3 υπάλληλοι παρόντες, 2 εργάζονταν (σε αυτούς τα νούμερα «δούλευαν» η Τρίτη προφανώς έκανε καταχωρήσεις στο computer- κόσμο δεν δεχόταν)
Στο 4ο γραφείο με απούσα την υπάλληλο υπήρχε το παλτουδάκι της στην καρέκλα και τα γυαλιά της στο γραφείο αλλά αυτή μέχρις ότου έφυγα δεν εμφανίσθηκε.
Έτσι παρόλο που το μαγικό χαρτάκι έλεγε μέσος χρόνος αναμονής 21 λεπτά, εμένα μου πήρε 55 λεπτά να φθάσω στο γραφείο της κυρίας που χτύπησε το νούμερό μου και η διαδικασία ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από 5 λεπτά.
Βαθμολογία : ανάμικτα τα «αισθήματα»
· 3 για την αναμονή, είμαι και εγώ εργαζόμενη και έπρεπε να πάω στην δουλειά μου
· 9 για την υπάλληλο που με εξυπηρέτησε τυπική και ευγενική
· 2 για την άλλη υπάλληλο που ευτυχώς την γλύτωσα γιατί ήταν ανάγωγη και έβαζε τις φωνές στους παππούδες που πήγαν να ρωτήσουν για το κοινωνικό τιμολόγιο και δεν άκουγαν καλά ή δεν καταλάβαιναν με το πρώτο τι τους έλεγε
· 10 για έναν άλλο υπάλληλο που το γραφείο του ήταν χώρια (αυτός δεν ήταν με νούμερο- ήταν για άλλες υποθέσεις) αλλά όλοι πήγαιναν σε αυτόν να ρωτήσουν το ένα και το άλλο και αυτός υπομονετικά τους έλεγε που να περιμένουν ή να πάνε εφόσον έχουν μαζί τους τα κατάλληλα έγγραφα.
Τελικά δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα για Ελληνικά δεδομένα,
Για 3 μέρες καθυστέρησα λίγο στο γραφείο από 10 λεπτά έως 2 ώρες και τελείωσα προσωπικές μου υποθέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου