Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Μεγαλώνω ή γερνάω ?


Αρχικά πήρα το πρώτο φτύσιμο από τους ταξιτζήδες
«που πάει η κοπελιά»  λέγανε παλιά
«που πάτε» λέγανε μετά
«κυρία που θέλεις»  λένε τώρα

και για να μην φθάσω στο
«κυρά ή στο γιαγιά που θέλεις να πας»
έκοψα τα ταξί και πλέον ή το αυτοκινητάκι μου ή το λεωφορείο για το κέντρο.

και μετά έρχονται οι φίλοι και μιλάνε για προληπτική ιατρική….



έφθασες στα 40 : Pap test, μαστογραφία, υπέρηχο, χοληστερίνη, τριγλυκερίδια, ζάχαρο κλπ..
έφθασες στα 50 : μια από τα παραπάνω συν ορμονικές, γαστροσκοπιση και άμα λάχει και κολονοσκοπιση (ποιος την ανακάλυψε αυτήν την εξέταση? )
έφθασες στα 60: μια από τα ίδια συν εξέταση για Αλτσχάιμερ !!!

Λοιπόν αν θέλεις να είσαι συνεπής ξοδεύεις ένα σκασμό λεφτά στους γιατρούς γιατί για το ΙΚΑ δεν το συζητάμε θα φθάσεις στα 60 και ακόμη θα περιμένεις να βρεις διαθέσιμο το μηχάνημα, ή θα πας στο ιατρείο του ΙΚΑΤΖΗ γιατρού κάτι πάλι θα πληρώσεις σε αυτήν την «πολύπαθη»  τάξη των γιατρών που λένε ότι βάλλονται από παντού και είναι υπό διωγμό…  (άλλο κεφάλαιο αυτό δεν είναι του παρόντος) αρκεί μόνο να πω ότι η παιδίατρος που έχω για τα παιδιά μου σε κρίση ειλικρίνειας παραδέχθηκε ότι εγώ προσωπικά με τα λεφτά που της άφησα έκανε τα μπετά για την μεζονέτα σε προάστιο της Θεσσαλονίκης….


Και εκεί που αναλογίζεσαι τι να κάνεις, ποιες εξετάσεις να κάνεις ώστε να έχεις ήσυχη την συνείδησή σου (με τόσα που ακούς γύρω σου) μου βγήκε μία επίσκεψη στον οφθαλμίατρο.

Γιατρέ μου του λέω « μίκρυναν τα γράμματα και με ζορίζουν»
Αλύπητα αυτός απαντά « τα γράμματα δεν μίκρυναν, εσύ μεγάλωσες»

Πως το λες έτσι καλέ μου, ούτε λίγη σάλτσα, ούτε ένα ορντέβρ?

Με πληγώνεις, εγώ ακόμη νέα είμαι, κοίτα φοράω Τζην παντελόνι κολλητό, βάφω μελανά τα νύχια μου της μοδός που λένε, έχω i-phone με ακουστικά, blogάρω, μπαινοβγαίνω στο facebook και άμα λάχει σκαρφαλώνω σε κείνες τις ψηλές καρέκλες των μπαρ.

Πως θα τα κάνω όλα αυτά με αυτά τα ηλίθια μικρά γυαλιά που μου προτείνεις? εκείνα που μετά βίας στηρίζονται στην άκρη της μύτης  και  δεν ταιριάζουν στο στυλ μου? Τι διάολο η επιστήμη δεν προχώρησε τόσο? Που είναι αυτοί οι επιστήμονες που ανακάλυψαν το laser για την μυωπία, δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο και με την πρεσβυωπία ?

Ξέρω άλλος ένας σκασμός λεφτά θα είναι και το laser, προστιθέμενος στις κρεμούλες σύσφιξης, ανόρθωσης, ρυτίδων, πανάδων και όλων των άλλων σημαδιών που προξενεί ο κακός ο ήλιος και όχι η ηλικία.

Πάλι οι επιστήμονες φταίνε, τόσες και τόσες εξετάσεις και τόσα χαπάκια μας σερβίρουν,
το χαπάκι της νεότητας δεν το βρήκαν ακόμη?

Μήπως να το πάθω από τώρα το Αλτσχάιμερ και να τα ξεχάσω όλα αυτά?

Δεν υπάρχουν σχόλια: