Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ

Υπάρχει τελικά κρίση στην Ελλάδα?

Αν εξαιρέσω τις τηλεοράσεις που μιλάνε για αυτήν, τίποτα άλλο στους έξω δεν μου δίνει τέτοια αίσθηση. Ούτε το τσουρεκάδικο στην Τσιμισκή που ήταν πίτα απο κόσμο αν και πανάκριβο μαγαζί εντούτοις είναι αυτό που λένε ευλογημένο μαγαζί γωνία....

Ακριβως απέναντι μια άλλη γωνία με τηγανιτές πατάτες σε διάφορα σχήματα και εκεί πανικός και ουρά. έλα ψυχούλα μου, με 3 ευρώ εγώ θα σου κάνω 3 κιλά πατάτες τηγανιτές και όχι 300 γραμμάρια.

Καφετερίες Αριστοτέλους τίγκα, δεν έχει που να καθίσεις, παλιά οι καπνιστές ήταν έξω και έτσι έβρισκες χώρο μέσα- τώρα οι καπνιστές είναι και έξω και μέσα άρα υποθέτω λόγω κρίσης περισσότεροι καπνίζουν γιαυτο και δεν τους φτάνει μόνο το έξω...


Για κρεπα δεν το συζητάμε, τελευταία φορά πριν 2 μήνες περίπου ανακάλυψα ότι ξαφνικά το μαγαζάκι που τρώγαμε αποφάσισε απο 2,5 ευρώ να την πουλάει στα 5 ευρώ... και μην μου πειτε οτι ειναι η αυξηση του ΦΠΑ, όχι είναι η πονηριά του μαγαζάτορα που αφού πουλάει γιατι να μην πουλάει όσο θέλει να κάνει και αυτός την αρπαχτή του.

Οπως έκανε την αρπαχτη του και το σαντουιτσάδικο παρακάτω που η πίτα γύρος ξέφυγε στα 4 ετρώ όπως ξέφυγε και το λάδι απο το χαρτί που την τύλιξε αλλά το χάρηκα, έφυγε όσο ήμουν μέσα στο μαγαζί του και το λέρωσα ,,, βέβαια δεν το έφαγα γιατί ήταν πολύ λιπαρό αλλά τουλάχιστον λέρωσα το πάτωμα του μαγαζιού του.

Αρα μία είναι η λύση, επιστροφή στο σπίτι, θα κάνω εγώ κρέπα, μπορεί να κάνω και πίτσα αν μας έχει μείνει καθόλου σαλαμάκι γιατι πέσαμε πάνω στο ψυγείο σαν πεινασμένοι αυτές τις μέρες, θα έχω και αναψυκτικό και κρασί, επιστροφή στο σπίτι εκεί νοιώθω ασφάλεια, εκεί δεν θα έλθει αυτός ο νεος ΦΠΑ να μου φάει τα λεφτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: