Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Καθε χρονο τετοια μερα

Ειναι σημαδιακο, γραφω καθε χρονο εδω, στις αργιες, τοτε που χαλαρωνει το πνευμα, που ξυπναω νωρις το πρωι και δεν εχω τρεξιματα, δεν θα μαγειρεψω, δεν θα καθαρισω δεν θα αυτο δεν θα εκεινο... Αν και τωρα τελευταια μπορω να πω οτι εχω κανει προοδους, κλεινω την πορτα του δωματιου του γυιου μου και δεν το βλεπω αναστατο και δεν το συμμαζευω, αδικος κοπος συν το οτι μου γκρινιαζει.

Καθομαι λοιπον μπροστα στην οθονη, και αφου εδωσα το πρωινο παρον στο facebook οχι μοιραζοντας καλημερες δεξια και αριστερα αυτο το βρισκω πολυ φτιαχτο, αλλα καραδοκωντας σαν σπιουνος να παρω πληροφοριες απο την ζωη των αλλλων, ειτε ανουσιες " καθαριζω φασολακια" ειτε βερετες "πινω καφε στην καφετερια" ειτε ζουμερες " αγορι μου σε αγαπω" εδω σιγουρα επεσε δαχτυλιδι η τελος παντων κατι χρυσαφικο για δωρο, αλλιως εγω η πουριτανη δεν μπορω να φανταστω γιατι κανει τετοιες δηλωσεις, εκτος αν θελει να μπει στην μυτη της φιλης της που ειναι σολο ή εχει προβληματα με τον γκομενο/ συζυγο και ετςι θα δειξει ποσο τυχερη ειναι αυτη

Anyway οπως λενε και οι Αγγλοι, τελειωσαμε με αυτο, παω στις εφημεριδες, αχ αυτες οι ιντερνετικες εφημεριδες ακουραστες στο να μοιραζουν απαισιοδοξια
Τι φορους εχετε Ακομη να πληρωσετε πριν βγει ο χρονος
Ποσο θα κοπουν οι συνταξεις και τα επικουρικα
Ποιοι την πατανε και δεν θα βγουν στην συνταξη ( αυτο ειδικα δεν το διαβαζω καθολου, ειμαι μεσα σε αυτους τους δολιους που θα δουλεψουν 42-45 χρονια για να βγουν στην συνταξη απλα γιατι καναμε το λαθος και ξεκινησαμε δουλεια νωρις, απλα γιατι καναμε και δευτερο λαθος δουλευαμε ακομη και οταν ημασταν φοιτητες, ετσι ουτε τα τζην μου ελοιωσα στα γρασιδια του πανεπιστημιου, ουτε στα ταβερνακια ξημερωνα, και τωρα πρεπει να πληρωσω που δεν εκανα οτι επρεπε να κανω στην ωρα του

Και μετα τις εφημεριδες, κοιταζω και ενα περιοδικο μοδας, ειναι το μπορντω στην μοδα φετος, πρεπει να αγορασω τετοιο κραγιον και οζα τουλαχιστον και περιμενοντας δυο βδομαδες θα αρχισουν οι εκπτωσεις και θα παρω και μπορντω ρουχα και παπουτσια, προς το παρον all time classic μαυρο

Γιατι μου θυμωνεις που γραφω ξενικα? καποιες λεξεις και εκφρασεις εινΑι ξενικες και ετσι πρεπει να μεινουν δεν γινεται να μου λες μπλογκ, φειςμπουκ και λινκντιν μπουρδουκλωνεται το ματι για να ξεχωρισει συμφωνα και φωνηεντα δεν σε πειθω? τοτε βαλτα μαζι μου, αλλος ενας στην ουρα για να εχω να " μαλλωνω"

Χθες βραδυ μιλωντας με μια " πρωτη φορα αριστερα" της ειπα
Αυτη η πρωτη φορα αριστερα με εσπρωξε στο " πρωτη φορα δεξια" και εφτασα στην ηλικια μου να παω να ψηφισω δεξια. Τριζουν τα κοκκαλα του δημοκρατη πατερα μου αλλα μπαμπακα μου θελω νανφυγει ο Αλεξης που νοιωθω οτι με βιασε ψηχη τε και σωματι ( εξ ου και το λουμπαγκο μου γρια γυναικα να οδηγω δυο ωρες την μερα και να δουλευω αλλες 9-10 για να ειμαι κεσα στο γκρουπ των λιγων τυχερων που εχουν δουλεια, αλλα και αυτων που ο Αλεξης γραφει στα.... Γιατι ειμαι τοι ιδιωτικου τομεα)
Και ο Αλεξης ζωη να εχει αλλα μακρυα απο εδω σε παρακαλω, μοιραζει απο τις δικες μου σαρκες σε υπαλληλους βουλης, καθαριστριες, ερτ τουτο και κεινο και τωρα θα δωσει λεει αυξησεις σε δημοσιους υπαλληλους, τι να σου παλληκαρι, ασχημο πολιτικο τελος θα εχεις να μου το θυμηθεις.

Και τωρα ανοιξα την τηλεοραση, τι ωραια που μαλλωνουν για το αν το προβλεψε ο αγιος παισιος πρωτος ή ο οργουελ ή η μαρικα η μεντιουμ,
Αλλαζω καναλι εδω κατι πιο χαλαρο, παρτε υαλουρονικο και θα φαινεστε θεες ασε που θα φυγουν ολα τα λουμπαγκα
Επομενο καναλι ο παπους να λεει ζεσταθηκε το κοκαλακι μου για υο θερμενομενο υποστρωμμα, να θυμηθω να το παρω για την μανουλα μου που οσο κατεβαινει η συνταξη της τοσο κατεβαινει και ο θερμοστατης του καλοριφερ, αχ Αλεξη
Φτασαμε στα σοβαρα καναλια με ευαισθησιες, 5.000 προσφυγες ηλθαν την μερα των χριστουγεννων και τους υποδεχθηκαμε με τσουρεκια, μελομακαρονα και την Σαραντον να τους αγκαλιαζει. Και μολις γυρισουν την πλατη οι καμερες να και αν ειναι συριοι, να και αν ειναι αφγανοι ή μαροκινοι οο καλος μυλος ολα τα αλεθει, θα τους τσουβαλιασουν και στην Αθηνα, και μετα θα μυξοκλαιμε στα παραθυρα που οι αλλοι λαοι υψωνουν φραχτες, μα βρε μαλ.... Για εμας ειναι οι φρακτες οχι για του μαροκινους, εμεις ειμαστε ηδη persona non grata.
Ας μην συνεχισω θα με πουνε ρατσιστρια. Ειμαι ομως, γαιτ διαφωνω καθετως στην δυνατοτητα τεκνοθεσιας στα ομοφυλα ζευγαρια. Καλο το συμφωνο συμβιωσης, αυτο ναι ρυθμιζει τα οικονομικα και κληρονομικα τους οκ, αλλα τεκνοθεσια? δηλαδη παιρνουν ενα τεκνο και το τοποθετουν μεσα στο σπιτι τους, σαν ενα μπιμπελο? με ποιο δικαιωμα σε ενα παιδι που δεν εχει κανει λαθος η φυση και ειναι στρειτ του δειχνεις πως ζουν δυο αντρες ή δυο γυναικες μαζι? η αναπαραγωγη στην φυση ερχεται απο την ετεροφυλλια και οχι μονο στους ανθρωπους αλλα σε ολα τα θηλαστικα, ισως και στα φυτα δεν ειμαι σιγουρη δεν ξερω. Αστο να παει και αυτο, παλι ρατσιστρια βγηκα Μα τετοια χρονιαρα μερα δεν ηθελα να βεβηλωσω το facebook γκρινιαζοντας και ετσι θυμηθηκα το blog για να ξεχαρμανιασω που λενε Καλη χρονια σε ολους και ευχομαι να μην με ακουσετε ξανα εδω τιγκα στην γκρινια

Δεν υπάρχουν σχόλια: